CHCETE BÝT NA INTERNETU VIDĚT?

OPTIMALIZUJEME VÁŠ WEB I E-SHOP

Slider

PROČ SEO OD BIG PROFIT?

1. místo Vám neslíbíme, ale uděláme pro něj maximum!

ZVÝŠÍME NÁVŠTĚVNOST

Zvýšení návštěvnosti webu je přirozeným výsledkem optimalizace pro vyhledávače. Cílem SEO však není samotná návštěvnost, ale konverze (% návštěvníků, co opravdu nakoupí)

PŘIVEDEME ZÁKAZNÍKY

Při optimalizaci sledujeme cíle vytyčené klientem a cílem naším je maximalizace konverzí - profitu klienta z naší práce.

NÁVRATNOST INVESTICE

Návratnost investice je pro nás jedním z hlavních aspektů, kterému přizpůsobujeme práci na celé optimalizaci webu. Návratnost investic do SEO garantujeme.

ROZDÍL MEZI SEO A SEM

Cílem SEO je optimalizovat stránky pro vyhledávače a získat tak co nejlepší výsledky v přirozeném vyhhledávání.

Úkolem SEM (search engine marketing) je okamžité zviditelnění stránek za pomoci placených výsledků ve vyhledávání.

Náklady

Náklady

Nutnost úprav stránek

Nutnost úprav stránek

Efekt SEO

Efekt placené reklamy

Rychlost

Rychlost

Při naší práci nejčastěji využíváme obou možností, abychom dosáhli maximálního profitu klienta. 

CO PRO VÁŠ WEB UDĚLÁME?

ZANALYZUJEME

Bez vstupních analýz prostě nepracujeme. Naše práce vychází z čísel ne z teorií. Před optimalizací analyzujeme hlavně klíčová slova a konurenci.

UPRAVÍME

Na základě analýz přejdeme k úpravám v rámci stránek. Upravujeme vše od zdrojového kódu až po vlastní obsah. Kromě nadpisů a textů optimalizujeme i obrázky.

VYTVOŘÍME SÍŤ ODKAZŮ

Poté co optimalizujeme web jako takový, začne dlouhodobá fáze budování kvalitního odkazového profilu. Zpětné odkazy jsou velmi důležité při posuzování webu roboty vyhledávačů.

MĚŘÍME VÝSLEDKY

Optimalizace webů a e-shopů je dlouhodobý proces, který je třeba měřit, vyhodnocovat a výsledky aplikovat pro maximalizaci výsledků.

REPORTUJEME

Výsledky měření zpracováváme do přehledných a srozumitelných reportů, které prezentujeme (nejčastěji v měsíčních intervalech) klientům.

DOPORUČÍME

Na základě výsledků měření výkonu webu doporučujeme další řešení a cíle propagace v krátkodobém i dlouhodobém měřítku.

KOLIK VÁS BUDE STÁT OPTIMALIZACE?

Výsledná cena optimalizace webu je závislá na mnoha kritériích. Základním aspektem je konkurenční prostředí a cíl klienta.Čím větší konkurence a kvalita konkurenčních webových stránek, tím vyšší cena optimalizace. V ceně je třeba zohlednit , zda se jedná o úplně nové webovky nebo již běžící web k optimalizaci. U nových webů od nás je SEO již započítáno v ceně. Optimalizovat již běžící web je většinou složitější a od toho se odvíjí celková cena. Kolik bude stát optimalizace webu přímo Vás? Kontaktujte nás a vypracujeme kalkulaci na míru Vašemu podnikání.

 

big profit s.r.o.
Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4

 

info@bigprofit.cz
777 797 018